WBIJAĆ NA 94.23.88.66:22008

Kurun Wbijaj na 94.23.88.66:22008

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-01-27 13:48:41

Czeko
Administrator
Dołączył: 2017-01-26
Liczba postów: 8
Windows 7Chrome 55.0.2883.87

Regulamin działu i wzór skargi

W tym dziale możesz złożyć skargę na innego gracza.

Najczęstsze powody skarg to oszustwa, niski poziom kultury, bluzgi, itd.


Nazwy wątku, obowiązkowo powinny zawierać składnię: Skarga na [nick oskarzonego]
Przykładowo: Skarga na Czeko

Zasady działu:
W jednym wątku może znaleźć się tylko jedna skarga. Nie dopisujemy w wątku 'to ja dołącze się do skargi na tego gracza'  - w takich sytuacjach zakładamy kolejny wątek.
Wątki obowiązkowo muszą zawierać: dokładny nick na serwerze (lub pasek), serial oraz datę zdarzenia.
W wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy odstępstwa od ww. reguł.
Screenshot (zrzut ekranu) nie może być edytowany, takie skargi, będą automatycznie odrzucane i umieszczane w koszu.
Screeny wrzucamy na http://imgur.com/
Skargi zazwyczaj otrzymują odpowiedź w terminie do 7 dni. W zależności od ilości, rodzaju skarg/i, termin ten może ulec wydłużeniu
Nie składamy skarg za za uszkodzenie pojazdu, chyba że było to faktyczne destruction derby. Takie rzeczy należy zgłaszać poprzez komendę /raport na serwerze.
W skargach może się wypowiadać  tylko oskarżony, osoba składająca skargę oraz osoby które mogą być powiązane ze sprawą.
Refreshowanie / Odswiezanie skargi w celu wybicia jej na pierwsza strone jest rownoznaczne z opoznieniem sprawdzania tej skargi lub natychmiastowym zamknieciem jej za zlamanie regulaminu dzialu.
Nie rozpatrujemy skarg za błędne przelewy! Każdy przelew powyżej 100€ wymaga potwierdzeń i dokładnego czytania komunikatów i na graczu leży obowiązek weryfikacji przelewu. Kwoty poniżej 100€ nie wymagają potwierdzeń, ale są to na tyle małe kwoty, że nie jesteśmy w stanie rozpatrywać za nie skarg. Wszystkie skargi o błędny przelew będą odrzucane.
Okres oczekiwania na zwrot gotówki : Zazwyczaj piszemy że zwrot gotówki odbywa się do 24h. Zazwyczaj tak, aczkolwiek okres oczekiwania wydłużać może się do maksymalnie 3 dni. Ze względu na b.Dużą ilość skarg. Prowadzimy system kolejkowy także po zaakceptowaniu skargi i napisaniu że gotówka zostanie zwrócona to będzie, nie ma możliwości przeoczenia tego. Prosimy nie przypominać o tym w prywatnych wiadomościach ani w inny sposób bo to nie przyspieszy zwrotu gotówki.
Fragmenty logów umieszczamy między: o6Wt1MQ.png

Wzór:

Data i godzina zdarzenia:
Nick/pasek:
Nick/pasek oskarżonej osoby:
Mój serial:
Opis:
Dowody w postaci logów lub screenshotów:
Aby sprawdzić swój serial, włącz MTA, wciśnij klawisz F8 i wpisz komendę: serial
Ponieważ skargi sprawdzane są co kilka dni, podanie wszystkich wymaganych informacji od razu, przyśpieszy jej rozpatrzenie.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
staryklan - first-life - polskiserwersluzbmundurowych-pssm - polishunityae - yourgameyourlife